Maandag 2 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu Maandag 2 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu

Maandag 2 juni 2014

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2014 | Verenigde Staten, Naples

Maandag 2 juni, vandaag gaan we naar Key Largo, een pittig ritje weer terug naar Miami en dan naar naar beneden. We starten bij The Waffle House om een goede bodem te leggen voor de eerste helft van de dag, een uitgebreid ontbijt met heel veel foute calorien maar wel erg lekker. Dat vindt Henk ook en hem is geleerd om altijd zijn bordje leeg te eten en hij blijft proppen. Jose en ik geven al aan dat als hij genoeg heeft het gerust mag laten staan maar betaald is betaald en dan wordt het ook opgegeten is zijn devies. Henk heeft niet goed naar onze wijze oude oma geluisterd die altijd zij of ik het nu op eet of wegggooi kwijt ben ik het dan toch. Jose en ik kijken met verbazing waar Henk het laat. Op de weg naar Key Largo brengen we een bezoek aan een indianenstam incl. Gator show.Daarna richting Key Largo, Henk vindt het een christus eind weg en dan moet hij nog naar Daytona Beachtdeze week. Wij bereiden hem al vast voor dat dat stuk 2 x z lang is als dat we vandaag doen. Daar wordt Henk niet vrolijk van dus we stellen nu al voor om dan een nachtje over te blijven in Orlando en dat is een strak plan volgens hem. We komen aan in Key Largo en we zitten nu 3 hoog, nee niet 3 hoog achter, maar met blik op de Atlantische oceaan. Daar gaat het morgen allemaal plaatsvinden met de dolfijnen. Vanmiddag even voor verkennen waar we morgenvroeg moet zijn en dan maar weer eten. Het appartement is prima verzorgd en alles is aanwezig. Hier houden we het zeker vandaag wel uit. Wij wensen jullie allemaal de groeten vanuit een warm maar wat regenachtig Florida

  • 03 Juni 2014 - 19:02

    Ingrid:

    Hoi allemaal,

    Ik krijg de indruk dat jullie wat eten betreft helemaal niets te kort komen. Gelukkig zijn de porties niet zo groot daar in het verre Florida, dus bordje leegeten moet geen probleem zijn.
    Henk heeft wel lef om zo'n griezelige alligator vast te houden, voor geen miljoen zou ik dat doen, nou ja miljoen.
    Genieten zeker he in zo n mooi appartement met uitzicht op zee, en heel slim om dat nog eens te doen in Orlando. Zulke lange ritten zijn voor Henk geen pretje en lijken me erg saai voor hem.

    Kan niet wachten op de foto's met Flipper (en hoop ook Cees te water te zien).

    Veel zwemplezier en groetjes van Ing

  • 03 Juni 2014 - 23:24

    Bep Schuitemaker:

    Hoi,allemaal,

    Wat zien jullie veel geweldig!!!!!
    Ik kom net thuis uit Apeldoorn, wel heel laat half 12. Maar vlug even kijken en ja hoor weer een reisverslag. Prachtig gebied zo te zien op de foto,s. Nu ik ben benieuwd naar de foto,s van morgen
    betr.de dolfijnen. Ik zal morgen weer verslag uit brengen aan Ger. Ik heb haar vanmorgen even vlug gesproken. Ze had de huisarts gebeld betr. de medicijnen, hij zal bij haar langs komen. Ze zei ik weet niet meer wat ik allemaal moet slikken. Heel verstandig dat ze hem gebeld heeft. Jullie horen het morgen van mij van hoe of wat. Nu heel veel plezier.

    Groetjes,

    Bep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Naples

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Woensdag 11 juni en donderdag12 juni 2014

10 Juni 2014

Dinsdag 10 juni 2014

10 Juni 2014

Maandag 9 juni 2014

08 Juni 2014

Zondag 8 juni 2014

08 Juni 2014

Zaterdag 7 juni 2014

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3080

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: