Zondag 1 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu Zondag 1 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu

Zondag 1 juni 2014

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Naples

Zondag 1 juni, ik had al aangegeven dat we vandaag rond en om het huis zouden doen. Jose heeft vanmorgen de was gewassen en verder hangen we nu rond en in het zwembad. Dadelijk nog even naar de supermarkt om wat boodschappen te doen en daarmee blijft het dan ook. Morgenvroeg vertrekken we naar Key Largo om dinsdag met dolfijnen te zwemmen. Onderweg gaan we nog het eea bekijken maar daarover morgen meer. groetjes van ons uit Naples waar het kwik weer boven de 32 graden is gestegen.

  • 01 Juni 2014 - 20:13

    Els En Henk:

    Allereerst wil ik een auto huren bij hertz (maar dan moet cees wel even mee).Ik hoor en zie wel dat jullie het wel naar de zin hebben.Mooie foto,s Komt me bekend voor.Wij wensen jullie nog hele fijne dagen toe .Dat hebben jullie wel verdiend na al die hectisscheweken dat jullie achter de rug hebben gehad ,En Cees heb je al succes gehad met je stok en zonnebril Of hadden ze al gelijk door Wij wensen jou ook fijne vakantie toe Groetjes hier uit kekerdom Geniet maar.PS Ik hou 9 juni mijn verjaardag dus bij deze zijn jullie van harte uitgenodigd De groetjes

  • 01 Juni 2014 - 20:14

    Ingrid:

    Hoi Cees, José en Henk,

    Zo leuk om bericht van jullie te krijgen en te lezen wat jullie allemaal beleven. Verstandig om vandaag een rustdag in te plannen. Nou ja rustdag, Jose heeft alles weer schoon in de kast liggen dus zij is weer lekker bezig geweest. Ik zag de foto van Henk met de grote gefrituurde garnalen van - ik denk - CB en het water liep in mijn mond. Qua eten komen jullie niets te kort denk ik.

    Leuk dat jullie morgen naar Key Largo gaan, dat wordt een hele speciale ervaring. Cees ga nou ook even te water met die lieve beestjes!
    In ieder geval Henk en José veel zwemplezier met Flipper.

    Groetjes van Ing

  • 01 Juni 2014 - 23:27

    Frank En Wil:

    Hallo Floridagangers,
    Zo te lezen beleven jullie veel en geniet Henk volop.
    Ik ben toch maar begonnen zo'n stok te maken want kennelijk genereert die veel extra korting. Hij is al wit. Alleen de rode blokken moeten er nog op. Kijken of we daarmee een goede prijs kunnen krijgen bij de aanschaf van elektrische fietsen. Maar alle gekheid op een stokkie Florida lijkt een fantastische belevenis te zijn voor Henk. Ik denk dat dit niet de laatste reis zal zijn.

    We kijken weer uit naar de volgende blogg.

    gr
    Frank en Wil

  • 02 Juni 2014 - 11:25

    JC Hendriks:

    hoi hoi

    Hier een berichtje van tante Anjo en ome Johan.
    Zo te zien hebben jullie het wel gezellig,ik ga woensdag samen met Lieneke naar Neede,ik blijf dan tot vrijdag dan komt Johan me weer ophalen.
    We willen jullie nog veel fijne dagen toewensen,en kijken uit naar berichten vanuit dat warme Florida.
    groetjes Johan en Anjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Naples

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Woensdag 11 juni en donderdag12 juni 2014

10 Juni 2014

Dinsdag 10 juni 2014

10 Juni 2014

Maandag 9 juni 2014

08 Juni 2014

Zondag 8 juni 2014

08 Juni 2014

Zaterdag 7 juni 2014

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 3087

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: