Zondag 8 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu Zondag 8 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu

Zondag 8 juni 2014

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Naples

Zondag 8 juni, zo heeft God dat waarschijnlijk ooit bedacht zondag rustdag en dat is het dan ook. Ofschoon Jose en ik doen wat schoonmaak klusjes in huis zoals de was, strijken, stofzuigen en alvast starten met het inpakken van koffers. Henk heeft vanmorgen tot 09.00 uur geslapen en dat doet hij anders nooit althans dat zegt hij zelf. Na het ontbijt zit hij aan het zwembad en hij neemt een duik in het water na de zoveelste sigaret. Wij duiken zo meteen er ook in maar eerst nog een stukje van het dagboek schrijven. Wij hebben verder weinig of geen nieuws anders dan dat het erg warm is.
Henk gaf gisteren in de auto aan dat hij 1 moment heeft gehad dat hij bang was. Dat was in de outlet toen we Henk op een bankje hebben gezet en hebben gezegd we kijken even snel voor je rond en komen zo terug. Tja zei Henk daar zit je dan in Amrika zonder horloge, je pasport niet bij je , geen geld op zak en als dan je begeleiders er tussen uitpiepen dan heb je wel een uitdaging. Natuurljk heben we dat niet gedaan en gaan we ook niet doen. Maar ik begrijp de angst wel. Daarom gaan we ook altijd met ons drieen op pad. Het sprekende horloge van Henk is kapot, hij dook in het zwembad met het horloge om zijn pols en dat vond het horloge niet prettig, gevolg sinds 4 dagen is het horloge kapot dat is een extra handicap voor Henk want hij heeft geen benul van tijd meer. Jose en ik zijn nu zijn sprekende horloge. Tot zover ik voeg nog wat foto's toe aan dit verslag van de afgelopen dagen . De foto's van het zwembad met Henk en Jose zijn om 17.40 uur Nederlandse tijd gemaakt dus vers van de pers.

Groetjes van ons

  • 09 Juni 2014 - 13:11

    Ger Van Wezel:

    Beste lui,

    Ik vermaak mij goed met Marjan. Ze wordt mij te duur met het eten. (grapje). Thuiszorg bevalt mij goed. Ze komen 1 x keer per dag in de twee dagen. Wat een mooie vakantie hebben en wat geniet
    Henk. De dolfijnen is ook geweldig!!!! Verder zie ik jullie wel in Nederland en goeie reis en veel genieten nog. Groeten van mij en veel liefs,


    Ma, Ger Tap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Naples

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Woensdag 11 juni en donderdag12 juni 2014

10 Juni 2014

Dinsdag 10 juni 2014

10 Juni 2014

Maandag 9 juni 2014

08 Juni 2014

Zondag 8 juni 2014

08 Juni 2014

Zaterdag 7 juni 2014

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3078

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: