Dag 2 in Naples. - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu Dag 2 in Naples. - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Naples.

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2014 | Verenigde Staten, Naples

Vrijdag 30 mei 2104, sinds gisteren middag weten we dat we
gladde banden hebben. Tijdens een heftige regenbui doet de auto niet wat ik wil en dat is best wel even schrikken. Vandaag maar even naar meneer Hertz bij het vliegveld van Naples voor een andere auto. Daar blijkt dat we gewoon een verkeerde auto hebben meegekregen van mijn vriend in Maimi waar ik al eerder over heb geschreven. De eikel heeft ons een klasse lager meegegeven en wilde ons laten betalen voor de klasse die we al gewoon gehuurd hadden.Kort om we zijn genaaid en daar hou ik niet van, ruilen kan maar dan wel in Fort Myers. Even 70 km rijden maar dan heb je ook wat. We krijgen weer een Jeep maar dan de Grand Cherokee mee en dat is geen straf. Op de terugweg komen we langs de outlet en de verleiding kunnen we niet weerstaan. Van de snelweg en inkopen maar, het is vooral Henk die zijn slag slaat. Hij krijgt korting op korting, ligt het dan toch aan de stok, ik ga het volgende week ook proberen mijn zonnebril is donker genoeg en met de reserve stok van Henk moet het lukken. alle gekheid op een stokje Henk heeft mooie polo shirts, schoenen en broeken gekocht voor een spotprijs Vanavond hebben we gegrild ik moest eerst nog de BBQ in elkaar zitten en gewapend met slecht 1 schroevendraaier en een roestige tang is het gelukt Weliswaar niet in de aangegeven tijd van de fabrikant maar het resultaat mag er zijn. Branden als een Jekko doet deze imitatie van Weber. Morgen gaan we naar het kleinste postkantoor van de USA om daar de briefkaarten te posten dus morgen meer. Groetjes van ons aan jullie allemaal o ja de familie ligt al op bed en ik ga nog even honkbal kijken.

  • 31 Mei 2014 - 11:18

    Bep Schuitemaker:

    Hoi Vakantiegangers,

    Wat zitten jullie in een prachtige villa en een geweldig zwembad. Daar zullen wij ook wel een jaar
    vakantie kunnen houden. Geweldig !!!!!!
    Maar we gunnen jullie het van harte !!!!!
    Met Ger gaat alles goed. Ik ga zo naar haar de reisverslagen brengen. Daar vind ze erg leuk !!!!!!
    Alles bergt ze in een map op. Wij gaan zo dan weer naar Apeldoorn voor de verandering.
    Nu allemaal heel veel plezier en heerlijk genieten van jullie vakantie ,

    Groeten ook van Ger !!!!!

  • 31 Mei 2014 - 15:42

    Ingrid:

    Hoi allemaal,

    Het zal ook een keer goed gaan met een auto in de USA! Wat een geneuzel zeg altijd wat met Hertz.
    Maaaaaar je hebt er wel iets heel moois voor terug gekregen. De gladde banden zijn dus ergens goed voor geweest. Deze is echt heel groot en mooi. Hoezo we kwamen langs de outlet. Jullie wisten vast wel dat hij er zat............. Gweweldig dat Henk zo goed is kunnen slagen en helemaal met zo veel korting. Het is tenslotte crisis dus iedere dollar telt.
    Ik zag op de foto dat de ontbijttafel weer ruim gedekt was, dus aan eten geen gebrek.
    Mooie BBQ trouwens, Cees is zo langzamerhand een expert in het in elkaar zetten van zo'n ding. De afgelopen jaren hebben jullie er al heel wat aangeschaft.
    Cees houd me op de hoogte van jouw poging om met zonnebril en stok een flinke korting te krijgen.
    Nog veel plezier en ik hoor van jullie.

    Groetjes van Ing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Naples

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Woensdag 11 juni en donderdag12 juni 2014

10 Juni 2014

Dinsdag 10 juni 2014

10 Juni 2014

Maandag 9 juni 2014

08 Juni 2014

Zondag 8 juni 2014

08 Juni 2014

Zaterdag 7 juni 2014

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 3086

Voorgaande reizen:

26 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: