Dinsdag 10 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 juni 2014

Door: Cees

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Naples

Dinsdag 10 juni, de vakantie neigt naar het einde, vandaag nog een volle dag in Naples en morgen naar Miami. Henk slaapt en gat in de dag en komt pas rond 09.45 uur lokale tijd uit bed. Gisteren was een marathondag voor hem maar nu is hij weer uitgerust. We ontbijten uitbundig en de planning is dat we vanmorgen naar het strand gaan. Voorzichtig ga ik naar buiten om te kijken of er weer een verrassing onder de ruitenwisser zit. Nee we hebben geluk vandaag en we gaan nu ook parkeren op een bewaakte parkeerplaats waar je een bedrag betaald voor de tijd. Na 2 uur gaan we weer naar huis waar Jose start met de koffers in te pakken want de datum van 12 juni komt snel in zicht. Alles past in de koffers en daarna duiken we het zwembad in voor verkoeling. Want de temperatuur blijft halstarrig op 31 graden celcius staan. We nemen nog een paar foto's van Henk in het zwembad en Henk op een luchtbedje. Ingrid lezende ja bij Henk blijft het ligbed wel heel (grapje). en we besluiten om vanavond bij het Steakhouse te gaan eten.Henk zijn credo deze vakantie is we zijn met z'n drieen op vakantie en dan kookt Jose niet! Waarvan acte . We gaan vanavond ook nog een paar fun foto's maken en die ga ik morgen toevoegen.Verder geen nieuws wij groeten jullie allemaal en tot morgen.

• 11 Juni 2014 - 18:05

Ingrid:

Hoi Cees, José en Henk,

Ik schrijf dit berichtje voor de 2de keer want de eerste mislukte omdat de site in onderhoud was!!
    Schiet mij maar lek maar die ken ik nog niet.
    Maar als jullie dit lezen zijn jullie in Miami aangekomen en genieten van de laatste uurtjes in Amerika.
    Morgen wordt het een hele lange dag en nacht.

Trouwens Van Wezel, hoezo het bedje met Henk erop bleef heel .......... Heeft hij dan geen scheermesjes in zijn zwembroek? Alle gekheid op een stokje ik zie op de foto's dat Henk het vreselijk naar zijn zin heeft.
    Jullie hebben hem een geweldige vakantie bezorgt.
    Ik wens jullie nog een fijne tijd in Miami en voor morgen middag een hele goede en rustige vlucht.
    Dit weekend kunnen jullie weer aan de andijvie met een bal gehakt.

Goede reis en tot gauw.
    Groetjes van Ing