Woensdag 4 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu Woensdag 4 juni 2014 - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Florida28052014 - WaarBenJij.nu

Woensdag 4 juni 2014

Door: Cees

04 Juni 2014 | Verenigde Staten, Naples

Woensdag 4 juni, we hebben vandaag een rustdag en doen daarom niet veel, We rusten vooral uit aan en in het zwembad. Ik heb vanmorgen de auto nog even volgetankt voor de rit naar Daytona en ik heb met een brede glimlach afgerekend, 60 liter benzine voor nog geen 40 Euro. Dat zijn nog eens prijzen! Verder geen nieuws vanuit een warm Florida, morgen meer, van het huis heb ik nog wat foto's toegevoegd.

• 05 Juni 2014 - 20:03

Ingrid:

Hoi Cees, José en Henk,

Ik begin dit berichtje voor de tweede keer want ik drukte op een verkeerde knop en mijn hele bericht was weg. Hebben jullie genoten van de welverdiende rustdag?
    Heerlijk he zo in en om het erf blijven. Denk dat Henk er ook geen problemen mee had want ik begrijp dat hij ook behoorlijk versleten is. Geweldig zoals hij op de achterbank heerlijk lag te pitten.
    Zulke lange ritten zijn voor hem niet interessant maar de eindbestemming wel. Helaas moeten jullie ook weer de lange terugreis weer ondergaan. Maar op de foto's zie ik dat jullie hele leuke dingen doen. Zwemmen met de dolfijnen lijkt mee een geweldige ervaring en Cees je had het gewoon moeten doen.
    Ik kijk uit naar jullie verslag over het racen op Daytona, dat zal Henk fantastisch vinden.

Nou jongens have dun en ik hoor van jullie.
    Groetjes van Ing